چكيده : هدف از انجام اين پژوهش مقايسه تاثير الگوي مبتني بر روش مشاركتي و الگوي مبتني بر روش يادگيري انفرادي بر ميزان يادگيري و ياد داري در درس علوم دانش آموزان دختر پايه‌ي پنجم منطقه 5 تهران بوده است . دراين پژوهش فرضيه‌ها به اين نكته اشاره دارند كه بين دو الگوي مشاركتي و انفرادي تفاوت وجود دارد . جامعه آماري را كليه دانش آمزان دختري كه در منطقه 5 درسال تحصيلي 87- 86 در شهر تهران به تحصيل مشغول بوده را شامل شده است . جهت نمونه‌گيري از روش نمونه‌گيري تصا .




دانلود فایل روش ,الگوی ,مبتنی ,الگوي ,انفرادي ,مشاركتي ,بر روش ,الگوی مبتنی ,مبتنی بر ,منطقه 5 ,پرسشنامه 177صفحه ,انفرادی پرسشنامه 177صفحه ,یادگیری انفرادی پرسشنامه ,تأثیر الگوی مبتنی ,مقایسه تأثیر الگویمنبع

آموزش کامل و تصویری نرم افزار متلب

وب سایت آماده (نمونه وب سایت یک شرکت)

تحقیق مفاهيم شبكه هاي بلوتوث Bluetooth

برنامه ریزی خطی در مسائل پخش بار بهینه (Linear programming method in OPF problems)

بازدید از نحوه بررسی (بیمه نامه های درمان تکمیل گروهی)

پاورپوینت ساختار مديريت ريسك در ايمني صنعتي

بناهای معماری جهان

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

خرید بهترین دستگاه ارده گیری 99 داستان عاشقانه بیا تو ContentPublic نمایندگی لوازم یدکی بیل مکانیکی Pc600 موزیک سرای بیداری اندیشه دکتر فوق تخصص قلب شرق تهران آجیل سلامت اجناس فوق العاده ارگانیکو